• Over Legendary
  • Zoekmachinemarketing

Samenwerken met een Google Partner – Wat zijn de voordelen?

5 jaar ago
Jenthe

Enkele weken geleden belandde het onderstaande bericht van Google in m'n mailbox. Daarin brachten ze goed nieuws: Legendary is vanaf…

  • Copywriting
  • Zoekmachinemarketing

Wat is Voice Search?

Voice Search is hot topic. Maar... wat is voice search, en hoe optimaliseer jij je teksten voor de gesproken vragen…

5 jaar ago
  • Zoekmachinemarketing

Uitsluitingszoekwoorden: onmisbaar voor iedere Google Ads-campagne

Iedere adverteerder op Google Ads kent het wel: elke klik kost geld. Je zorgt er dan ook maar best voor…

5 jaar ago
  • Copywriting
  • Zoekmachinemarketing

Google Analytics & content marketing: een match made in heaven

Content marketing en Google Analytics. Je zou het misschien niet zeggen, maar eigenlijk is de combinatie van deze data-driven tool…

5 jaar ago
  • Copywriting

UX writing: het geheime wapen van jouw app of website?

UX (User Experience) writing is hot topic in marketingland. Maar… wat is UX writing nu eigenlijk? Hoe kan je met…

5 jaar ago
  • Copywriting

Maak jij deze 5 fouten op je ‘over ons’-pagina?

Stuur jij binnenkort je nieuwe website de wijde wereld in? Dan heb je alvast heel mooie vooruitzichten. Eén dezer kunnen…

5 jaar ago
  • Copywriting
  • Digitale marketing

Schrijven om te verkopen? Vermijd deze 5 conversiekillers!

Je moment de gloire is aangebroken. Dit is het punt waar je wekenlang naartoe hebt gewerkt. Je trok een websitebezoeker…

5 jaar ago
  • Over Legendary

Het eerste jaar van Legendary

Een drietal maanden geleden schreeuwde ik het van de daken: ik startte als freelance copywriter & zoekmachinemarketeer. Gemotiveerd, trots, vol…

5 jaar ago
  • Zoekmachinemarketing

Je bestaande content boosten in Google? Probeer deze tips!

Waarschijnlijk heb je al veel moeite gedaan om de teksten op je website te optimaliseren. Misschien heb je zelfs al…

5 jaar ago
  • Zoekmachinemarketing

Technische SEO: 5 simpele stappen

SEO en content worden geregeld in één adem genoemd. Sinds Google enkele jaren geleden heeft gezegd dat ze meer aandacht…

6 jaar ago